Haemme tietoliikenneasiantuntijaa

Haluatko työskennellä nopeiden tietoliikenneyhteyksien parissa, dynaamisessa ja kasvavassa toimintaympäristössä? Innostutko merkityksellisistä tehtävistä, jotka mahdollistavat turvalliset, tehokkaat ja sujuvat kuitutekniikkaan perustuvat tiedonsiirtoratkaisut Suomessa ja kansainvälisesti?

FNE:llä pääset tekemään töitä kattavien, tehokkaiden ja laadukkaiden tiedonsiirtoratkaisuiden sekä skaalautuvien tietoliikennepalveluiden parissa. Näillä mahdollistamme asiakkaidemme liiketoiminnan sekä sen kasvun ja kehittymisen.

Teemme töitä tosissamme ja olemme vakavissamme, mutta emme totisia tai vakavia. Ja aina sellaisella asenteella, joka tuo asiakkaillemme lisäarvoa ja auttaa heitä menestymään.

HAEMME NYT Etelä-Suomen alueelle
TIETOLIIKENNEASIANTUNTIJAA

ODOTAMME SINULTA
soveltuvaa teknisen alan tai tietoliikenteen koulutusta, vähintään 2 vuoden työkokemusta alalta sekä vahvaa osaamista näiltä osa-alueilta:

• Verkkotekniikat (mm. IP, MPLS, DWDM)
  • Palomuurit
  • Asiakastoimitukset (operaattori- ja yritysasiakkaat)

Tehtävässä menestyminen vaatii sisäistä kunnianhimoa tehdä laadukasta, siistiä ja huolellista työtä. Asiakasrajapinnassa toimiminen kuuluu olennaisena osana työnkuvaasi, joten myös palveluasenteen tulee olla kunnossa ja erilaisten ihmisten kanssa asioimisen luontevaa. Kokemus kenttäasennuksista katsotaan eduksi.

Työ sisältää matkustamista kotimaassa ja sen onnistuminen edellyttää ajokorttia sekä oman auton käyttömahdollisuutta.

Työ on vakituinen ja kokoaikainen. Hakijoille tehdään turvallisuusselvitys.

MIKSI FNE?
Tarjoamme innovatiivisen, kasvavan ja kehittyvän työympäristön, jossa saat vaikuttaa sekä omaan työnkuvaasi että laajemmin yrityksen toimintaprosesseihin ja asiakaskokemukseen. Meillä on hyvä draivi päällä, selkeät tavoitteet ja erinomaiset eväät saavuttaa ne. Teemme tiivistä yhteistyötä niin toistemme kuin asiakkaittemme kanssa, yhteisten tavoitteiden eteen.

Hakemukset palkkatoiveineen 23.2. mennessä: rekry@fne.fi

Lisätiedot: